x
пошук

*Зареєстровані користувачі можуть швидше оформляти замовлення, відстежувати їх статус і переглядати історію покупок.

Авторизація

кошик

Повернення і обмін товару

Вибираючи товар при оформленні замовлення, Ви погоджуєтесь з умовами обміну і повернення. 

Умови повернення та обміну товару діють тільки для покупців з України протягом 14 днів з дати відправлення замовлення якщо товар не був у використанні. Доставка обміну і повернення здійснюється за рахунок покупця.
 
 Звертаємо увагу:
  • Якщо покупцеві не підійшла модель взуття або розмір - доставка за рахунок покупця.

  • Якщо виявлений при отриманні ДЕФЕКТ- то оформляється ВІДМОВА ВІД ОТРИМАННЯ ПОСИЛКИ  на Новій пошті та надсилаються ФОТО З ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ДЕФЕКТУ. (Доставка за наш рахунок, повертаємо гроші до 2-3 роб. днів на карту або здійснюємо обмін на будь-який товар). Якщо товар забрали додому - то здійснюється тільки гарантійне обслуговування (усунення дефекту та повторна відправка за наш рахунок).
  • Якщо покупець не забирає посилку, то на 7 день вона повертається до нас назад автоматично.
    Повторна відправка можлива тільки після повної компенсації послуг доставки.
На все взуття діє гарантія 60 днів з дати продажу.
Використовуючи товар, Ви автоматично погоджуєтесь з умовами гарантії. 

 ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ при оплаті товару ПІСЛЯПЛАТОЮ НА НОВІЙ ПОШТІ:

Після отримання  повернення  товару від покупця ми робимо виплату грошей протягом 2-5 днів на банківську  карту.

Просимо звернути увагу - Ваш банк може утримати комісію за переказ коштів і сума буде зарахована менша.



ПОВЕРНЕННЯ ГРОШЕЙ при оплаті товару БАНКІВСЬКИМ ПЕРЕКАЗОМ:
Після отримання повернення товару від покупця ми робимо виплату грошових коштів протягом 2-5 днів на банківську карту.
Із суми віднімається комісія Приват банка за повернення грошових коштів.

НЕ Є НЕДОЛІКОМ АБО ДЕФЕКТОМ

  • У разі, якщо на зображенні товару присутня брошка або прикраса, а на фабриці в такому дизайні її вже немає, то можлива заміна її на максимально схожу із заявленою.
  • Розмірна сітка, представлена ​​на сайті, є рекомендованою, але не виключає похибку в визначенні розміру.
  • Якщо присутня затримка в поставці комплектуючих (підошви або фурнітури для пошиття взуття та ін.), можливий варіант заміни (90% ідентичності), щоб прискорити процес виробництва.
  • У взутті, можливі відмінності в кольорі внутрішньої устілки (всередині взуття) - світлого або темного відтінку.
  • У шкіряному взутті може бути невеликий запах клею, якщо вона виготовляється під Ваше замовлення і відразу відправляється. За пару днів запах повністю зникає.

даємо ЗНИЖКУ 50 ГРН
за підписку на наші новини

Интернет магазин Sollorini Контакты:
Адрес: ул. Гольдберговская, 9 Харьков,
Телефон:+38 (099) 470-15-35, Телефон:+38 (067) 899-45-89, Телефон:+38 (073) 136-59-79, Электронная почта: info@sollorini.com.ua